Vad säger man, när det känns som att världen vänder sig mot en?

Måste börja inlägget med att säga, blondinbella lever inte bara på sin blogg utan har flera saker hon får inkomst på. Vill ju inte ge ut fel information...

Vad säger man, när det känns som att världen vänder sig mot en? När det känns som att vad man än försöker få fram bara blir fel. När man inte klarar av att uttrycka sig saker eller när man skriver saker man inte menar?

Inte nog med att jag skadar mig själv så, utan jag förstör vännerna jag har omkring mig. Känner bara att jag håller på att förlora G på det sättet. Hon sa det själv.. Vill verkligen inte det, hon är en av få som får mig att må bra när jag umgås med henne. Bara när jag upptäckte vad jag verkligen hade skrivit till henne fick mig att må dåligt. Det var verkligen inget jag ville få fram. Det var verkligen inget jag menade. Fast när jag tänker efter, för hennes skull kanske det är bättre så. Slipper hon få de där idiotiska smsen.

Är sjukt orolig för att göra fel när jag är bland vänner. Trots att jag är så försiktig som jag är så blir det ändå bara en massa fel. Känner att jag är påväg mot ett point of no return. Där kommer jag sitta själv och älta. Då ingen orkar höra, ingen som vill höra. Bara se hur alla drar sig mer och mer ifrån mig.

Jag är rädd, så rädd att jag i min ensamhet knappt klarar mig att hålla mig från tårar. Jag vet jag har vänner som jag alltid kan vara med. Känner dock inte att jag hör hemma där. Det är så svårt att känna sig trygg när det inte känns som att man passar in.

Jag kallar mig monster. Ärligt talat, så finns det väl ingen direkt anledning. Jag bara känner mig som ett monster.

//Monster

Kommentarer

Jess skrev:

Fina älskade vän! Du passar alltid in hos mig! <3


BLOGG: http://honjessicaduvet.blogg.se/
DATUM: 2011-10-15 TID: 01:12:07


Kommentera inlägget här!


Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback