Liv... HA!

Fan vilket härligt liv man lever.. Just nu känns allt bara skit! Jag har ingenting. Eller jo, saker för att klara mig genom dagen, några vänner som jag umgås med. Min underbara dotter, min ögonsten. Men annars då?

Folk tycker jag skulle behöva komma ut. Visst fine, jag kan gå ut. Men ALDRIG! Att jag raggar på krogen. Finns inte en chans. Då är jag hellre ensam. Visst man ska inte vara kräsen. Jag skiter dessutom i om "min" nästa, skulle dricka, röka eller snusa. Det finns dock gränser där jag inte raggar. Däribland krogen.

Satt och prövade någon sådanhär chatroulette grej. #-4 ggr så tyckte de jag prata med att jag såg ut som en äcklig gubbe. TRO FAN DET! Inte undra på att folk aktar sig när jag väl försöker ragga.

Nej, livet är för kort för att tjura.

Visst jag ska inte säga att det inte finns någon som tycker om mig, eller som säger att jag är snygg. Men med tanke på vad majoriteten säger så börjar man fundera på var fan de glömt glasögonen. Visst som jag sa folk tycker om mig. Men utav de som är utanför släkten så finns det 1 person som jag verkligen är intresserad av.. Vad hjälper det mig.. Hon är upptagen..

Livet känns hopplöst ibland. Tur att min dotter håller mig glad om dagana. Tur att det finns vänner som lyckas vända mitt humör. Synd bara, att hon inte finns här att hålla mig glad om nätterna..

Life is hard,
Life is Long,
Take a shot,
It could be good,
What do you know?

Watch out, the monster resides around the corner. He might devour you. and thus, leave nothingness behind.

//Monster

Kommentarer

Jess skrev:

Finns det alltså någon innanför släkten du är verkligt intresserad av? ^^


BLOGG: http://honjessicaduvet.blogg.se/
DATUM: 2011-06-19 TID: 13:17:10


Kommentera inlägget här!


Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback