sill....

fyfan för sill... Men för att komma till skott.. Stockholm.. Finns bara en kommentar, SKIT! Kommer hit i någorlunda bra väder, får trängas som jag vet inte vad, möter upp farsan, och får trängas ännu mer.. Kvällen är inte mycket att gnälla på, film och bra med sömn.. Vaknar morgonen efter av att farsan väcker mig, och säger att det är -25 grader.. Wtf... Bara sådär O.o, när jag väl kommit fram till utbildningen så hade jag typ ingen känsel i benen... Då hade jag varit varm när jag gick ur tunnelbanan och gått i 5 minuter.. Argh!! Inte lika bra som vanligt va? Orka skriva mycket på mobilen... //monster <3

Kommentarer

mikaelte (farsan) skrev:

Jo, det var närmast en skräckupplevelse där på Centralen. Har lärt mig att slinka emellan människor vilket – som du märkte – är bra i trappor och även när man ska på bussar, så att man får bra plats.



Men minusgraderna … Kan inte låta bli att parafrasera ett trött gammalt uttryck: "Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder".


DATUM: 2011-02-26 TID: 00:37:54


Kommentera inlägget här!


Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback