Kedje-skit-saker!

♥ Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid utan att talas vid, utan att vänskapen brister. Dessa vänner, när de träffas beter sig som om de sågs igår, tänker inte på hur lång tid gått, utan att de talats vid ,eller hur långt ifrån varandra de bor. Om du har sådan tur att ha åtminstone en sådan vän, sätt detta på din status. De vet vilka de är♥

Allvarligt, VAD FAN! Ja, jag svor. Inget som händer ofta, men nu är jag sjukt trött på detta. Varför i hela friden skickar folk sådana saker hela tiden. Antingen Goda vänner stup i kvarten, eller hundveckan, eller nationella dotter dagen, OR WHAT THE FUCK EVER!

Hrm, Visst, jag har skickat sådana saker, 1 gång, det var på den där dotter dagen, men det finns folk som skickar sådana saker jämt. Jag menar dotter dagen det känns som om den typ inträffar 3-4 ggr om året. Seriöst folk, ge er, lägg ner, lite hårdare ord, skaffa er ett liv.

Wow, jag känner mig lite som en hycklare just nu, men ja, de får jag stå för. Just nu hycklar jag, men från och med idag ska jag sluta med sådana saker, blir så trött på att se sådana saker hela tiden. Visst det är gulligt, någon gång, men inte så ofta som det inträffar. G'night folket!

//monster

Kommentarer

Monster skrev:

Ofta jag inte får ordning på den där kopierade texter.. SUCK!


DATUM: 2011-02-10 TID: 19:54:02

Linnea - mamma till Freja skrev:

En annan sak som är sjuk irriterande när det gäller sånt där är att en person skriver det på exempelvis måndagen, näste person ser det på tisdagen och lägger in det på sin status på tisdagen osv. Med andra ord är det samma dag heeeela tiden!


BLOGG: http://linneaochfreja.blogg.se/
DATUM: 2011-02-10 TID: 20:01:42

Monster skrev:

Precis skiten tar aldrig slut!


DATUM: 2011-02-10 TID: 20:03:53

Linnea - mamma till Freja skrev:

Varför svarar du på kommentarer du får i din egen blogg?


BLOGG: http://linneaochfreja.blogg.se/
DATUM: 2011-02-10 TID: 22:13:59

Monster skrev:

För att jag vill det! XD


DATUM: 2011-02-11 TID: 02:55:59


Kommentera inlägget här!


Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback